Mechanik Toyoty 2016
data dodania: 2016-12-19, kategoria: Z życia stacji

Konkursy „Mistrzowie Toyoty 2016” w kategoriach „Mechanik Toyoty 2016 roku” oraz „Sprzedawca Toyoty 2016 roku” zostały rozstrzygnięte.

W finale „Mechanik Toyoty 2016 roku” udział wziął Nasz kolega - Marcin Woźniakowski.
Uplasował się On na miejscu czwartym, ale dla Nas jest zwycięzcą!


10 grudnia 2016r. w salonie Toyota Bońkowscy w Komornikach koło Poznania odbył się finał konkursów „Mistrzowie Toyoty 2016” w kategoriach Mechanik i Sprzedawca.

„Pracownicy naszej sieci serwisów skrupulatnie stosują procedury naprawcze i dobrze znają zaawansowane technologie, w które wyposażone są wszystkie modele Toyoty. Ich znakiem rozpoznawczym jest specjalizacja w obsłudze hybryd i terminowość obsługi klienta. To wszystko składa się na najwyższą jakość naszych usług i sprawia, że możemy liczyć na lojalność naszych klientów” – powiedział Witold Nowicki, Dyrektor Handlowy Toyota Motor Poland.

„Obowiązujące w Toyocie ścieżki szkoleniowe kończą się egzaminami, które potwierdzają standard wiedzy i umiejętności uczestników. Efekty procesów szkoleniowych są dopełniane doświadczeniem zdobywanym w codziennej obsłudze klientów i serwisowaniu samochodów. Najwyższym i najtrudniejszym etapem weryfikującym fachowość specjalistów Toyoty są konkursy „Mistrzowie Toyoty”, traktowane jako potwierdzenie poziomu ich kompetencji” – dodała Elżbieta Prokurat-Cieślakowska, Kierownik Akademii Toyoty i Lexusa.

W eliminacjach konkursów w 2016 roku wzięło udział 355 mechaników i sprzedawców z ogólnopolskiej sieci dilerskiej. Pierwszy etap konkursów polegał na rozwiązaniu internetowych testów wiedzy. Do półfinału zostało zakwalifikowanych po 25 uczestników w każdej kategorii konkursowej, którzy musieli wykazać się umiejętnościami w zadaniach praktycznych. Do finałów przystąpiła najlepsza ósemka.

W etapie finałowym sprzedawcy mieli za zadanie zaprezentować najnowsze modele Auris TS, RAV4, Hilux, C-HR oraz ikonę hybryd – Toyotę Prius. Musieli także wykazać się wiedzą o technice hybrydowej, systemie wspomagania parkowania SIPA, multimediach Toyoty i formach finansowania zakupu samochodów. Jury oceniało m.in. sposób realizowania ustalonych procesów sprzedaży i obsługi klienta. Czworo uczestników finału pokazało, co to znaczy być ambasadorem własnej marki.

Najlepsi mechanicy Toyoty zostali poddani testom m.in. ze znajomości napędów hybrydowych i umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną w celu zastosowania procedur naprawczych. Samochody specjalnie przygotowane do konkursu dały im sposobność wykazania, że potrafią przezwyciężyć wszelkie trudności.

masz pytania? chętnie pomożemy :)

Agnieszka Roszkowska

Recepcja Główna

agnieszka.roszkowska@toyota-bielany.pl 22 832 33 33 wew. 200 602 483 483

Karolina Ostrowska

Recepcja Główna

karolina.ostrowska@toyota-bielany,pl 22 832 33 33 wew. 200 602 483 483
Tu powinna znajdować się mapa.